Hoeveel concurrenten heb jij?
Jij hebt een unieke kijk op jouw werk maar toch ga je op in de massa
Met jouw unieke kijk heb jij trouwe klanten. Wanneer nieuwe klanten met jou hebben gewerkt willen ze nooit meer anders. Wat jij doet is uniek in jouw branche
En toch blijft die stroom aan nieuwe klanten uit.
Je hebt je hoofd er al vaak over gebroken. Hoe zorg ik ervoor dat ik in de spotlight kom te staan?
Wanneer je een 1 op 1 gesprek hebt met iemand is verkopen voor jou een koud kunstje. Maar hoe zorg je ervoor dat jij gaat opvallen zodat je makkelijk te vinden bent voor nieuwe potentiële klanten?
Jij bent uniek
Door jouw unieke kijk heb jij iets te delen met de rest van de wereld. Die unieke kijk komt ergens vandaan. Wat maakt dat jij kiest voor een andere weg?
Daar zit een verhaal achter. Zonder verhaal en levenservaring zou jij niet anders kijken naar dingen dan andere.
Om ervoor te zorgen dat potentiële klanten jouw visie snappen zul je ze moeten meenemen in jouw verhaal. Waardoor heb jij deze kijk gekregen? Vanuit daar kan je potentiële klanten de lessen meegeven die jij zelf hebt geleerd. Op die manier geef je ze de kans om jou visie te begrijpen en overtuigd te raken van jouw producten en diensten.
Zonder jouw verhaal ben jij een van de vele bedrijven die iets aanbied en zullen zij niet kunnen begrijpen waarom jouw kijk beter bij hun zou passen.
Precies daarom is het zo belangrijk dat jij een one of a kind branding hebt voor jouw bedrijf. Jij bent uniek en jouw bedrijf is dat ook. Wanneer je kiest voor een one size fits all fotoshoot haal jij alle kracht weg die je bij je draagt en dat is zo ontzettend zonde.
Hoe actief je ook bent je valt niet op.
Jouw unieke kijk probeer je zo goed mogelijk te laten zien. Je bent actief op social media, deelt jouw verhaal, vertelt alle voordelen van hetgeen wat jij verkoopt.
En toch doodse stilte, geen respons.
Dan nog maar een post er uit, even een reel maken en dan ook nog maar een extra story. Wie weet val ik dan genoeg op.
Jij voelt het vanuit je tenen. Dit kan zoveel mensen hun leven verrijken. En toch wat je ook doet die grote massa bereik je niet…
Je ziet andere succesvolle ondernemers hetzelfde doen als jij
Jij hebt je huiswerk goed gedaan. Je hebt gekeken wat andere succesvolle ondernemers doen en jij doet dit nu ook.
Waarom ben jij dan nog niet succesvol?
Omdat jij iemand na doet. Je bent van jezelf verwijderd geraakt. Alles wat jou anders maakt heb je overboord gegooid om net zo te zijn als alle andere succesvolle ondernemers.
Online ben jij je unieke zelf kwijt geraakt.
Juist die unieke jij gaat ervoor zorgen dat jij gaat opvallen.
Wie zegt er dat je niet mag poseren met je pony, met een hoodie en bergschoenen aan en een knot op je kop. Als dit past bij jouw bedrijf en bij wie je echt bent dan mag dat!
Geloof mij je valt er van op. Want wie doet dat nou?!
De oplossing om ervoor te zorgen dat jij gaat opvallen is terug gaan naar jouw unieke zelf en die te durven laten zien!
Maar hoe laat je jouw uniek zelf zien?
Door one of a kind branding in te zetten voor jouw bedrijf
Je springt er uit
Doordat er beelden gemaakt worden vanuit jouw unieke kijk zul je op gaan vallen. Je gaat uit de massa springen waardoor potentiële klanten snel geneigd zijn om even op je pagina te kijken. Jij valt op en wekt nieuwsgierigheid. Wanneer ze op je pagina kijken neem je ze gelijk mee in jouw verhaal. Je maakt verbinding met ze en voor je het weet heb je nieuwe volgers en een nieuwe DM in je inbox!
Je werkt als een magneet voor jouw doelgroep
Doordat jij niet alleen beelden hebt die er uit springen maar jouw doelgroep ook echt kraakhelder hebt, zijn teksten schrijven een makkie geworden. Jij weet precies voor wie jij de teksten schrijft en daardoor trigger jij met iedere tekst jouw doelgroep.
Jouw missie wordt volbracht
Jij wilt niets liever dan zoveel mogelijk mensen helpen door jouw kijk op de wereld met ze te delen. Jij wilt ze graag de lange zoektocht besparen voor het probleem wat zij hebben. Om dat te doen moet je opvallen. Door one of a kind branding in te zetten zul jij het podium krijgen wat jij verdient waardoor jij die massa kan bereiken. Hierdoor bespaar jij heel veel mensen die lange zoektocht.
Hoe ziet het traject er uit
Om voor jou een one of a kind branding neer te zetten gaan wij samen 3 maanden aan de slag. We beginnen de eerste maanden met alle informatie verzamelen die leiden tot de fotoshoot. De fotoshoot die ervoor zorgt dat jij er echt uit gaat springen. Maar voor dat wij die kunnen maken hebben wij eerst samen wat stappen te doorlopen.
Maand 1: jouw verhaal
We beginnen de eerste maand bij jezelf. Wie ben jij, wat doe jij en wat maakt jouw uniek. Samen gaan wij graven naar jouw waarom. Dit doen we doormiddel van een teamsmeeting en opdrachten die ik voor jou klaar heb staan in een online leeromgeving.
Maand 2: Doelgroep & kleuren
Wanneer jouw waarom duidelijk is gaan we verder met jouw doelgroep. Een brandingshoot kan pas echt voor je gaan werken wanneer wij ook jouw doelgroep hier in mee nemen. Wat voor beelden spreken hun aan? Wat voor stijl? Dat gaan we ontdekken tijdens de doelgroep onderzoek.
Kleuren zeggen veel over jouw bedrijf. Wanneer jij kleuren kiest op basis van wat jij mooi vind kan het zijn dat jij totaal de verkeerde doelgroep aanspreekt. Je foto’s kunnen dan nog zo mooi zijn. Deze doelgroep gaat nooit jouw klant worden.
Maand 3: Jouw verhaal in beeld
De laatste stap voordat we de fotoshoot kunnen gaan plannen is kijken welke beelden er geschoten moeten worden en wat voor fotoprops we nodig hebben. We gaan jouw waarom, de doelgroep en het kleurenpalet samenbrengen naar één stijl. Yes, daar is jouw unieke branding. Ready to shoot.
de
Praktische info
– We starten met de kick off
– 3 maanden samen aan de slag met mij. Je mag mij altijd appen wanneer je ergens tegen aanloopt tijdens een opdracht.
– Na iedere opdracht die jij hebt gemaakt in de online leeromgeving volgt een teams meeting om het samen te bespreken en door te nemen.
– Ik denk echt met je mee. We bespreken niet alleen de opdracht maar sommige opdrachten zal ik zelf ook gaan doen. Zo komen wij tot het maximale resultaat door echt samen te werken.
– Na het traject heb jij een beeldbank met 35 foto’s en/of video’s in jouw one of kind branding.
Investering:
€1500,- ex btw
Denk jij nu:
Yes, ik denk dat dit iets voor mij kan zijn.
Laten we dan eens kletsen. Plan vrijblijvend een call met mij in en dan kijken wij samen of dit traject aansluit bij jouw wensen.